Avantajele Casei sunt ghiduri cât se poate de edificatoare privind șansele tale de a câștiga la orice joc de cazino, dar nu sunt nici pe departe singurul factor.
Viteza jocului poate face o diferență. Acest lucru este valabil cu siguranță în jocul de zaruri - craps, care include o colecție de pariuri care variază nu doar în funcție de avantajul Casei, ci și în ceea ce privește numărul de aruncări pentru un rezultat.
Un pariu la craps poate avea un avantaj al Casei mai mic decât altul, dar totuși poate duce la pierderi mai mari pe 100 de aruncări, deoarece rezultatele vin mai repede.
Pariuri Field vs. pariuri Place
Ia în considerare pariurile Field, care în versiunea mai bună au un avantaj al Casei de 2.78%. Câștigi bani chiar dacă rezultatul aruncării este 3, 4, 9, 10 sau 11. În mod obișnuit, câștigi și ești plătit la cote de 2-1 dacă aruncarea este 2, și ești plătit la cote de 3-1 dacă aruncarea este 12.
Un număr mic de cazinouri inversează plățile pentru 2-12, astfel că poți să câștigi 2-1 pe 12 sau 3-1 pe 2. Acest lucru nu afectează avantajul Casei, care rămâne la 2.78%. În cazul în care cazinoul în care joci plătește doar 2-1 atât pentru 2 cât și pentru 12, avantajul Casei crește la 5.56%.
Acest avantaj de 2.78% este mai mic decât pariurile Place pe 5 sau 9, cu un avantaj al Casei de 4%. Este mult mai mic decât avantajul de 6.67% pe 4 sau 10, deși nu este atât de favorabil.
Ar trebui să faci pariuri Field în loc să plasezi pariuri pe 4 sau 10, sau 5 sau 9? Nu neapărat.
Pariul Field este un pariu pe o singură aruncare. Se desfășoară mult mai repede și pune mai multă presiune pe bankroll-ul tău decât plasarea pariurilor pe 5 sau 9, cu o medie de 3.6 aruncări pe decizie, sau plasarea pariurilor pe 4 sau 10, cu patru aruncări pe decizie.
Imaginează-ți că faci pariuri de 10 dolari și re-pariezi după fiecare decizie timp de 100 de aruncări. Pariind pe versiunea de 2.78% a Field-ului, 100 de aruncări înseamnă 100 de decizii. Pui în pericol 1.000 de dolari, iar pierderea medie va fi de 27.80 dolari.
Când plasezi pariuri pe 5 sau 9, ai face o medie de 27.8 pariuri - 100 de aruncări împărțit la 3.6 aruncări pe decizie. Riscul tău mediu ar fi de 278 dolari, iar pierderea medie ar fi de 11.12 dolari - mai puțin de jumătate din pierderea medie la pariuri pe Field.
Împarte 100 de aruncări la media de patru aruncări pe decizie când plasezi pariuri pe 4 sau 10 și vei obține 25 de pariuri. Asta înseamnă un risc de 250 dolari la 100 de aruncări. Chiar și cu avantajul ridicat de 6.67%, pierderea medie de 16.68 dolari pe 100 de aruncări este mai mică decât pierderea medie atunci când îți pui banii pe Field. Viteza mai lentă în deciziile de plasare a pariurilor face o mare diferență.
Pariuri pe o singură aruncare
Când pariurile sunt decise dintr-o singură aruncare, deciziile vin "rapid și furios". Această viteză nu lucrează deloc în favoarea ta.
Cele mai multe pariuri pe o singură aruncare au, de asemenea, avantaje ale Casei foarte mari, iar combinația dintre un avantaj mare al Casei și o viteză ridicată este un adevărat ucigaș de bankroll.
Să aruncăm o privire asupra avantajului Casei și asupra pierderii medii la 100 de aruncări cu pariuri de 10 dolari pe cele mai comune pariuri pe o singură aruncare:
Field
Așa cum am văzut mai devreme, versiunea mai bună a Field-ului, unde primești 2-1 pe 2 și 3-1 pe 12 - sau uneori invers - costă în medie 27.80 dolari pe 100 de aruncări. Acest lucru reflectă un avantaj al Casei de 2.78%.
Când plățile Field pe 2 și 12 sunt ambele 2-1 fără o aruncare de 3-1, avantajul Casei se dublează la 5.56%. Pierderile medii se dublează, ajungând la 55.60 dolari atunci când riști 10 dolari pe aruncare timp de 100 de aruncări.
Any Craps
Câștigi o plată de 7-1 dacă aruncarea este 2, 3 sau 12. Cotele reale ale câștigului sunt de 8-1, lăsând un avantaj al Casei de 11.11%.
Riscând un total de 1,000 de dolari în experimentul nostru de 100 de aruncări, pierderea medie ajunge la 111.11 dolari.
3 sau 11
Dacă pariezi pe 3, ai două moduri de a câștiga. Fie trebuie să cadă 1 pe primul zar și 2 pe al doilea, fie 2 pe primul și 1 pe al doilea. În mod similar, combinațiile câștigătoare pentru 11 sunt fie 6-5, fie 5-6.
Plățile câștigătoare sunt 15-1, iar avantajul Casei este 11.11%. Aceasta se potrivește cu avantajul Casei la Any Craps, astfel că pierderea medie pentru experimentul nostru de 100 de aruncări este de 111.11 dolari.
2 sau 12
Există doar o singură combinație câștigătoare pentru 2. Ambele zaruri trebuie să cadă pe 1. În mod similar, pentru a câștiga cu un 12, ambele zaruri trebuie să cadă pe 6.
Combinațiile câștigătoare plătesc 30-1, cu mult sub cotele reale de 35-1. Avantajul Casei este de 13.89%. În experimentul nostru de 100 de aruncări la 10 dolari pe aruncare, înseamnă o pierdere medie uriașă de 138.90 dolari.
Any 7
7 este cea mai comună aruncare la craps. Șase din cele 36 de aruncări posibile sunt 7. Cotele reale ale câștigului sunt de 5-1, dar aruncările câștigătoare plătesc doar 4-1. Avantajul Casei este enorm, de 16.67%, așa că, la 100 de pariuri de 10 dolari, pierderile medii ajung la 166.67 dolari.
Concluzie
Pariurile pe o singură aruncare sunt periculoase pentru bankroll-ul tău disponibil pentru jocuri casino. Cele mai multe avantaje ale Casei sunt foarte mari, iar chiar și cu un avantaj rezonabil, precum cel de pe Field, deciziile vin atât de rapid încât pot fi o povară pentru fisele tale.
Pariuri pe mai multe aruncări
Când sunt necesare mai multe aruncări pentru a decide un pariu, faci mai puține pariuri raportat la 100 de aruncări, ceea ce reduce presiunea asupra bankroll-ului tău.
Să ne uităm la pierderile medii pe 100 de aruncări cu pariuri de 10 dolari pe decizie la cele mai comune pariuri pe mai multe aruncări. Nu vom lua în calcul Laying / Taking Odds. Aceste pariuri nu oferă avantaj Casei, dar nu le poți face fără să pariezi și Pass, Come, Don't pass sau Don't come. Să aruncăm o privire la pariurile pe care le poți face ca pariuri independente.
Pass sau Come
Aceste pariuri funcționează în același mod. Dacă prima aruncare este un Comeout pentru secvența shooter-ului (jucătorul care aruncă zarurile) pariezi pe Pass. Dacă nu este un Comeout pentru shooter, pariezi pe Come, iar următoarea aruncare servește ca și Comeout.
Oricare dintre aceste pariuri poate fi decis dintr-o singură aruncare. Dacă zarurile indică 7 sau 11, câștigi. Dacă apare 2, 3 sau 12, pierzi. Mai des, zarurile indică unul dintre celelalte șase numere. În acest caz, acel număr devine Punctul. Câștigi dacă shooter-ul repetă numărul tău înainte de a obține un 7, dar pierzi dacă apare un 7 înainte.
În medie, un pariu de tip Pass sau Come este decis în 3,38 aruncări. La 100 de aruncări, faci în medie 29,6 pariuri. La 10 $ per pariu, ai un risc de 296 $, iar marja Casei de 1,41% generează o pierdere medie de doar 4,17 $.
La acest nivel, ai nevoie doar de o aruncare câștigătoare în plus față de media așteptată pentru a transforma pierderea anticipată într-un profit.
Don't Pass sau Don't Come
Aceste pariuri sunt aproape opusul pariurilor Pass și Come, în sensul că pariezi că shooter-ul nu va face punctul. Diferența constă în faptul că, dacă prima aruncare este 12, pariurile Don't pass și Don't come sunt returnate, în loc să câștige. Ele câștigă pe 2 sau 3 și pierd pe 7 sau 11, iar odată ce există un punct, câștigă dacă shooter-ul aruncă un 7.
Acestea necesită, în medie, 3,47 aruncări pentru a fi decise, lăsând 28,8 decizii, un risc mediu de 288 $ și, cu o marjă a Casei de 1,36%, o pierdere medie de 3,92 $.
Pariurile Place
După cum am văzut mai sus, pariurile Place pe 5 și 9 au o marjă a Casei de 4% și necesită, în medie, 3,6 aruncări pentru a fi decise, ceea ce duce la pierderi medii pentru 100 de aruncări, la 10 $ pe pariu, de 11,11 $.
Pariurile Place pe 4 sau 10 au o marjă a Casei de 6,67%, necesită o medie de patru aruncări pentru a fi decise și, în testul nostru, duc la o pierdere medie de 16,68 $.
Cele mai avantajoase pariuri Place sunt cele pe 6 sau 8, cu o marjă a Casei de doar 1,52%. În medie, o decizie durează 3,27 aruncări, rezultând 30,6 decizii pentru 100 de aruncări, un risc de 306 $ la 10 $ per pariu și o pierdere medie de doar 4,65 $. Deși nu este la fel de avantajos ca Pass, Come, Don't pass sau Don't come, poți face profit cu doar o mână câștigătoare în plus față de media așteptată.
Pariurile Hardways
Pentru a câștiga, shooter-ul trebuie să arunce numărul tău pe calea "Hard", înainte de a arunca fie un 7, fie numărul tău pe calea "Easy".
Ce înseamnă "Hard" pentru jucătorii de craps? Ambele zaruri trebuie să arate același număr. Un Hard 4 este 2-2, un Hard 6 este 3-3, un Hard 8 este 4-4 și un Hard 10 este 5-5.
Acestea au marje ale Casei mult mai mari decât celelalte pariuri multi-aruncare. Hard 6 sau Hard 8 plătesc 9-1, au o marjă a Casei de 9,09% și sunt decise, în medie, în 3,27 aruncări. Hard 4 sau 10 plătesc 7-1, necesită o medie de patru aruncări pentru a fi decise și au o marjă a Casei de 11,11%.
Pierderile medii în condițiile noastre de testare sunt de 27,82 $ pe Hard 6 sau 8 și de 27,78 $ pe Hard 4 sau 10, mult mai mari decât la celelalte pariuri multi-aruncare.
Concluzie
Un singur pariu de o aruncare - versiunea mai avantajoasă pentru Field - are o pierdere medie per 100 de aruncări care este competitivă cu Hardways, toate fiind în jurul valorii de 27,80 $.
Însă toate sunt mult mai dezavantajoase decât pariurile Pass, Come, Don't pass, Don't come și pariurile Place. Pariurile de o aruncare sunt de evitat - este una din principalele reguli de care să ții cont atunci când înveți cum să joci zaruri. Nu trebuie să simți nevoia de viteză.