REGULILE DE BAZĂ LA JOCUL DE ZARURI

1.    Zarurile au zeci de pariuri diferite, jocul este însă structurat în jurul pariului de tip pass line.
2.    Jucătorii pariază prin plasarea jetoanelor pe câmpul de pass line.
3.    Secvența pass începe cu o aruncare de comeout iar aruncătorul rostogolește zarurile
4.    Pariorii de pass câștigă atunci când zarurile indică cifra 7 sau 11 respectiv pierd când suma zarurilor este de 2,3 sau 12. Orice alt număr primește punctul.
5.    Dacă shooterul aruncă un număr de puncte pe comeout, acesta rămâne la rând aruncând mai departe ori până va înregistra din nou același număr de puncte pentru a fi recompensat cu even-money respectiv până aruncă un 7 pentru a pierde.
6.    Dacă shooterul obține punctul rămâne mai departe la rând cu un nou comeout. Dacă nu iese pe seven out, zarurile sunt predate prin rotație la următorul jucător.

Jocul de zaruri poate fi atât de simplu ca și când ați paria pe un singur număr astfel că la fiecare aruncare puteți câștiga sau pierde, dar și la fel de complex ca și când ați face un pariu la care așteptați până când shooterul aruncă un număr destinat sau un anumit număr de puncte în speranța că shooterul va arunca din nou același număr. Acest procedeu poate avea loc pe parcursul mai multor runde de aruncări.

Să începem cu o privire de ansamblu asupra mesei de joc la zaruri îndreptându-ne atenția către aspectele disponibile.
 

How to Play Craps - Table Layout

Fiecare câmp al mesei de joc la zaruri reprezintă un alt pariu. Dacă jetoanele dumneavoastră se află pe pass line atunci faceți și un pass bet, care este un pariu de tip multi roll. Când jetoanele dumneavoastră sunt în câmpul care înfățișează imagini cu zaruri, care indică un 6 sau un 5, atunci faceți un pariu de one roll pe 11. Când jucați zaruri online puteți face orice fel de pariu printr-un clic în câmpul dorit pe monitor. Jocul la un cazinou live este altfel. Acolo puteți să pariați pe pass, don`t pass, come, don`t come sau pe un câmp scontat prin așezarea jetoanelor dumneavoastră pe zona de layout dorită. Pentru alte pariuri așezați-vă jetoanele direct în fața dumneavoastră pe masa de joc și comunicați dealerului ce doriți să întreprindeți. Dacă doriți să pariați 5$ la place bet pe 4, atunci vă veți pregăti 5$ în jetoane în fața dumneavoastră transmițându-i dealerului: “5$ place pe 4” astfel încât dealerul vă plasează jetoanele dumneavoastră pe câmpul 4.

Să aruncăm o privire acum la posibilele mize și să le împărțim între pariuri multi-roll și single-roll. Poți avea mai mult e un pariu activ în același timp - de fapt majoritatea jucătorilor de zaruri au mai multe pariuri active în același timp. Nu toate mizele posible sunt listate, deși avantajul case pentru mize precum pariurile lay - parierea pe venirea unui 7 înaintea unui număr plasat - și pariurile horn sunt listate în același tabel la finalul capitolului.

Seperator

CUM SE JOACĂ PARIURILE MULTI-ROLL

 

PASS

Avantajul casei este de 1,41%

Pariurile câștigătoare sunt plătite cu even money, totuși când jucătorii care nu joacă zaruri spun că jocul îi induce în eroare, acesta este în mod normal pariul pe care nu îl pot urmări decât cu greu. De regulă este nevoie de mai mult decât de o aruncare pentru a decide, iar în timp ce un 7 este la început o aruncare bună pentru jucători, aceasta se încheie cu un număr pierzător.

 

carps pass line layout

Nu este însă atât de complicat. Cazinourile nu sunt în business ca să impună reguli, care pot intimida atât de tare încât potențiali jucători să fie îndepărtați de la mesele de joc. Dacă noi nu jucăm operatorii de cazinouri nu pot face bani.

Secvența pass-line începe cu o “aruncare de comeout”. Puteți recunoaște dacă următoarea aruncare reprezintă un comeout plasând un disc pe masă. Dacă discul este plasat în direcția unui colț de layout fiind astfel rotit încât partea neagră la vedere este inscripționată cu “off”, următoarea aruncare este un comeout. În cazul în care discul se află într-un pătrat numerotat astfel încât partea de sus de culoare albă cu inscripția “on” este la vedere, atunci acestă secvență de pass este deja în plină desfășurare, iar următoarea rostogolire nu este un comeout.

Dacă shooterul aruncă un 7 sau 11 pe comeout atunci pass bets câștigă. Dacă shooterul aruncă un 2, 3 sau 12 atunci pass bets pierd. Dacă shooterul aruncă un 4, 5, 6, 8, 9 sau 10 acea cifră devine punct iar obiectul jocului se schimbă. Acum shooterul trebuie să arunce din nou acest număr înainte să arunce un 7.

Nicio altă aruncare a zarurilor nu joacă vreun rol în cadrul pass bets. Dacă punctul este un 6 iar prin următoarele aruncări obțineți de exemplu un 4, 8, 3, 11, 5 sau 12 pass bet rămâne în acțiune. Pariul nu este decis până când shooterul nu aruncă din nou punct sau 7.

 

COME

Craps Come LayoutAvantajul casei este de 1,41%

Come este același pariu ca și pass în afara faptului că îl faceți atunci când se acordă deja punct pentru pass bettors. Dacă următoarea aruncare aduce un comeout atunci pariul dorit este un pass bet. Dacă există deja un punct atunci puteți paria pe come astfel încât următoarea aruncare este tratată ca un start de secvență pentru un come bet al dumneavoastră.

Să presupunem că shooterul aruncă un 6 pe comeout iar acesta devine punct. Înaintea următoarei aruncări pariați pe come. Dacă shooterul aruncă un 7 sau un 11 atunci pariul dumneavoastră pe come este câștigător în timp ce dacă el aruncă un 2, 3 sau 12 come bet pierde iar orice alt număr devine punct pentru un come bet al dumneavoastră.

Notați faptul că același 7 care câștigă la pariul dumneavoastră de come bet poate pierde pe pass line respectiv că un 2, 3 sau 12, care pierde pe come, nu are nici o repercusiune la pass. Să presupunem că 6 este stabilit ca punct la zaruri iar dumneavoastră continuați cu un come bet. Dacă următoarea aruncare aduce un 7 câștigați pe come în timp ce la pass pierdeți. La un 11 câștigați la come astfel că pariul dumneavoastră de tip pass bet rămâne neschimbat în timp ce la un 2, 3 sau 12 pierdeți pe come iar pariul dumneavoastră de tip pass bet rămâne în picioare.

 

Dont-Pass-Dont-Come-layout

DON’T PASS AND DON’T COME

Avantajul casei este de 1,36%

Acestea sunt contrastele apropiate de la pass și come. În concordanță cu acestea pariați pe  don`t pass dacă următoarea aruncare este comeout și pe don`t come dacă nu este.

Pe comeout la un don`t pass bet sau la prima aruncare după un don`t come bet câștigați atunci când aruncarea este de 2 sau 3 respectiv pierdeți dacă aruncarea este de 7 sau 11. Nu câștigați dacă aruncarea însumează 12, deși un 12 la începutul unei secvențe de pass sau de come este pierzător. În loc de asta pariul se transformă într-un push iar după un 12 vă puteți recupera banii înapoi. Dacă aruncarea indică orice alt număr, acesta primește punctul. Dacă este aruncat un 7 înainte ca punctul să se repete atunci don`t bettors câștigă, iar dacă vine mai întâi punctul, aceștia pierd - este exact opusul pentru pass și come.

Majoritatea jucătorilor preferă să joace pe partea de pass pentru a-l anima pe shooter și pentru a-și întări spiritul învingător în echipă. Aceștia denumesc don`t player ca niște “pariori falși” respectiv nu în ultimul rând chiar “partea obscură” a jocului. La dont`s avantajul casei este ceva mai mic astfel că zona întunecată are adepții săi.

COTE GRATUITE / COTE FIXE

Avantajul casei este de 0%

Pariurile câștigătoare plătesc prin cote reale, care variază în funcție de numărul de puncte. Este un caz rar, acela de a câștiga în egală măsură la jocurile de cazinou deși cotele vă redau exact asta. Acestea sunt denumite “cote gratuite”, a nu fi confundate însă cu pariuri gratis - astfel dumneavoastră riscați mai departe bani. Cuvântul “gratis” nu înseamnă decât că nu se acordă vreun comision sau că nu există o altă metodă prin care acest pariu poate fi profitabil pentru casă.

Pentru a putea lua în considerare cotele gratuite trebuie să accesați mai întâi un pass bet sau come bet. După ce a fost atribuit un punct vă puteți întoarce pass bet ori come bet printr-un pariu secundar. Inițial acest free odds bet trebuia să fie echivalent cu un pass bet sau come bet al dumneavoastră, astăzi însă marea majoritate a cazinourilor vă permit să pariați multiplu pe pariul dumneavoastră inițial.

Partea tare aici este că aceste cote gratuite sunt retribuite ca niște cote adevărate. Dacă numărul de puncte indică 6 sau 8 câștigați un free odds bet cu plata la o  cotă de 6-5. Plățile sunt de 3-2 la puncte pentru un 5 sau 9 respectiv 3-1 pe 4 sau 10.

Acestea reflectă într-adevăr probabilitatea de a arunca aceste numere. Prin folosirea a două zaruri cu câte șase fețe de fiecare sunt 36 de combinații posibile. Șase dintre acestea pot însuma cifra 7, câte cinci dintre ele un 6 sau 8, iar câte patru dintre acestea sunt un 5 sau 9  în timp ce câte trei sunt 4 sau 10.

Șase posibilități de a arunca un 7 și 5 variante de a arunca un 6 înseamnă că șansele reale împotriva aruncării unui 6 înaintea unui 7 sunt de 6-5, astfel că acestea sunt la fel de mari ca și recompensa la câștig. În concluzie nu există un avantaj al casei. Aceasta funcționează prin aceeași metodă la toate numerele de puncte. Recompensele sunt aceleași cu șansele împotriva câștigării pariului. Nu există un avantaj al casei însăși la cote deși casa își păstrează un avantaj atât la pass bet cât și la come bet pe care trebuie să îl faceți înainte de pariul pe cote.

Dacă un cazinou oferă cote unice atunci pariul dumneavoastră pe cote trebuie să fie în egală măsură cu pariul dumneavoastră de tip pass bet sau come bet. Dacă cazinoul oferă pariuri multiple atunci cotele pariului dumneavoastră ar putea fi orice multiplicare a pariului inițial până la maximum. Dacă de exemplu vi se oferă un pariu de factor 10x atunci cotele pariului dumneavoastră pot însemna pariul dumneavoastră inițial la un factor de 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, 9 sau 10 ori.

Multe cazinouri oferă astăzi pariuri de 3, 4 sau 5 ori ceea ce înseamnă că ați putea face un pariu cu cote de trei ori mai mari decât miza pariului dumneavoastră inițial, asta dacă punctul este un 4 sau 10, de patru ori mai mare dacă punctul este 5 sau 9 respectiv de cinci ori mai mare dacă punctul este 6 sau 8. Acest lucru simplifică calcularea plăților iar pentru cotele maxime plățile totale sunt la fel pentru fiecare punct. Dacă mizați 5$ pe pass, atunci un odds bet de 15$ pe 4 sau 10 plătește 2-1 sau 30$; un odds bet de 20$ pe 5 sau 9 plătește 3-2 sau 30$; iar un odds bet de 25$ pe 6 sau 8 plătește 6-5 sau 30$.

Pariorii de don`t pass și de don`t come pot fixa în loc de asta cotele. Pentru a folosi de exemplu un număr de 6 puncte: imediat ce acest punct este fixat pariorul de don’t bet are șase variante pentru a câștiga - cele șase variante posibile, de a face 7 - și numai cinci posibilități de a pierde - cele cinci variante de a face 6. Când fixați și cotele câștigați 5$ pentru fiecare 6$ pe care îi pariați pe 6 sau 8, 2$ pentru fiecare 3$ pe care îi pariați dacă punctul este 5 sau 9 și 1$ pentru fiecare 2$ pe care îi pariați dacă punctul este 4 sau 10.

Recompensele oglindesc într-adevăr exact cotele după pass bet sau come bet. Pentru cotele fixe nu există un avantaj al casei, totuși casa are un avantaj general deoarece dumneavoastră trebuie să pariați mai întâi pe don't pass sau pe don’t come.

 

Place Bet Layout

PLACE BETS

Avantajul casei este de 1,52% pe 6 sau 8; 4% pe 5 sau 9; 6,67% pe 4 sau 10

Avantajul casei este de 1,52% pe 6 sau 8; 4% pe 5 sau 9; 6,67% pe 4 sau 10
Pariurile câștigătoare sunt recompensate cu o cotă de 7-6 dacă dumneavoastră pariați pe 6 sau 8, cu o cotă de 7-5 dacă pariați pe 5 sau 9 respectiv de 9-5 dacă pariați pe 4 sau 10. Doriți să vă alegeți numărul fără să așteptați ca shooterul să fixeze un punct pe comeout? Exact asta puteți face prin place bets. Dacă faceți un place bet, pariați că shooterul aruncă numărul dumneavoastră înainte ca acesta să arunce 7. Ca și la pass bets celelalte numere nu joacă niciun rol. Dacă mizați pe 6 iar următoarele aruncări sunt 5, 4, 12, 3, 9 sau 8 pariul dumneavoastră rămâne neschimbat. Câștigați numai când shooterul aruncă numărul dumneavoastră respectiv pierdeți când shooterul aruncă 7. Recompensa este mai mare decât la even money și mai mică decât la true odds. În loc de 6-5 la true odds prin obținerea unui 6 sau 8, aceste numere plătesc cu o cotă de 7-6, care astfel conferă casei un avantaj de 1, 52%.

De reținut: atunci când mizați pe 6 sau 8 fiți atent să pariați multiplu pe 6$ deoarece casa poate activa o recompensă de 7-6. Dacă în loc de asta pariați pe 5$ casa va plăti prin even money.

Mulți jucători mizează cu drag pe 6 sau 8, acestea sunt numerele aruncate cel mai des. Alte numere plasate cu avantaje mai mari pentru casă sunt mai puțin populare.

Buy Bet Layout

BUY BETS

Avantajul casei este de 4,76% sau mai puțin dacă se acordă comision doar câștigătorilor.

Pariurile câștigătoare sunt recompensate prin true odds, acestea trebuie însă să-i acorde casei un comision de 5% pentru a încheia acest deal. Dacă dumneavoastră spre exemplu cumpărați un 4 pentru 20$ trebuie astfel să-i plătiți casei un comision de 1$. Dacă câștigați veți fi răsplătit cu 2:1 true odds. Asta scade avantajul casei de la 6,67% la 4,67% la 4 sau 10, crescând însă avantajul casei pentru alte numere.

Unele cazinouri vă calculează comisionul numai în caz de câștig. Astfel scade avantajul casei până la 2% dacă cumpărați 5 sau 9 și până la 1,67% pentru 4 sau 10, astfel că a cumpăra este o opțiune mai bună decât a plasa. Avantajul casei la cumpărarea unui 6 și 8 reprezintă în aceste condiții 2,27% astfel că pentru dumneavoastră procentajul de 1,52% pentru un place bet este ceva mai bun.
 

 

Hardways Layout

HARDWAYS

Avantajul casei este de 9,09% la 6 sau 8; 11,11% la 4 sau 10.

Plățile sunt de 9:1 la 6 sau 8 și de 7:1 la 4 sau 10. Un număr aruncat printr-un zar tare înseamnă că ambele zaruri rostogolite indică același număr. Un 4 tare înseamnă un 2 pentru fiecare dintre zaruri. Un 6 tare reprezintă câte un 3 de fiecare zar ș.a.m.d. Pentru a câștiga un pariu tare trebuie ca cifra dumneavoastră să apară prin varianta tare înainte ca shooterul să arunce ori un 7 ori cifra dumneavoastră printr-o altă variantă de joc. Dacă pariați pe un 8 tare, iar zarurile dumneavoastră indică 2-6 sau 3-5 veți pierde. În acest caz doar o pereche de 4-4 este câștigătoare.

Seperator

CUM JUCAȚI ONE ROLL BETS

Înainte să parcurgem fiecare metodă individuală de pariere, plățile listate mai jos sunt cele mai des întâlnite. Un one roll bet pe 2 plătește în mod normal 30:1, totuși unele cazinouri cu precădere in Marea Britanie și Australia plătesc 31:1, 32:1 sau mai rar, chiar 33:1. Cu cât plata este mai mare cu atât avantajul casei este mai scăzut.

Chiar și pe liste sunt odds-to-1. Unele cazinouri plătesc pentru odds-for-1 ceea ce înseamnă în mare că pariul dumneavoastră este inclus în cadrul plății. Dacă pariați 1$ și sunteți recompensat cu 30 la 1, astfel 29$ câștigați vor fi adăugați la pariul dumneavoastră de 1$ încât să primiți 30$. Atenție la mesele care plătesc odds-for-1, nu vă apropiați de ele!

 

The Field Layout

THE FIELD

Avantajul casei este de 5,56% sau 2,78%: Câștigați dacă următoarea aruncare constă într-un 2, 3, 4, 9, 10, 11 sau 12

Câștigătorii sunt recompensați în ce-a mai mare parte a timpului prin even money, primesc astfel 2-1 când aruncarea este de 2 respectiv 2-1 sau 3-1, când rezultatul aruncării este de 12. Unele cazinouri, cum este cazul lui Reno în Nevada, întorc serviciul plătind astfel 3-1 la 2 și 2-1 la 12. Dacă ambele 2 și 12 plătesc 2-1, avantajul casei este de 5,56%. Când unul dintre numere este de 3-1 așa se înjumătățește avantajul casei ajungând la doar 2,78%.
 

2 SAU 12

Avantajul casei este de 13,89%

Câștigătorii primesc 30-1. Dacă pariați pe 2 atunci următoarea aruncare trebuie să indice 2. Dacă mizați pe 12 atunci următoarea aruncare trebuie să indice 12. Toate celelalte numere pierd.

3 SAU 11

Avantajul casei este de 11,11

Câștigătorii primesc 15-1. Dacă pariați pe 3 atunci următoarea aruncare trebuie să indice 3. Dacă mizați pe 11 atunci următoarea aruncare trebuie să indice 11. Toate celelalte aruncări pierd.

 

Any 7 Layout

ORICARE 7

Avantajul casei este de 16,67%:

Câștigătorii sunt recompensați 4-1.

 

ORICARE ZARURI

Avantajul casei este de 11,11%:

Câștigătorii sunt recompensați 7-1.

Primiți trei numere la acest pariu - câștigați dacă următoarea aruncare este de 2, 3 sau 12.

 

HOP BETS

Craps Hop BetsAvantajul casei este de 13,89% sau 11,11%

Câștigătorii primesc 30-1 pentru hard hop bets și 15-1 pentru easy hop bets.

La hop bets pariați că la fiecare aruncare zarurile vor ateriza pe o anumită cifră. Îi transmiteți dealerului: “6-3 hopping” sau “4-2 on the hop”, astfel veți câștiga doar dacă zarurile vor indica aceste numere specificate.

La un “hard hop” sunt ambele cifre la fel, de exemplu 1-1 sau 4-4. Dacă cifrele sunt diferite pariul este un “easy hop”.

 

 

Seperator

REGULI LA ZARURI

Zarurile sunt același joc atât online cât și în cazinourile live, câteva reguli și proceduri diferă însă un pic. Aici sunt câteva puncte pe care jucătorii ar trebui să și le însușească înainte să joace.

Number of Dice in Craps

REGULA #1: NUMĂRUL DE ZARURI

Sunt folosite două zaruri cu câte șase fețe iar dumneavoastră pariați pe totalul numerelor care aterizează la vedere pe ambele zaruri.

Dacă un zar aterizează pe 2 iar celălalt pe 4 atunci suma acestei aruncări este de 6. Dacă numerele zarurilor aruncate sunt 1 și 1, atunci această aruncare însumează 2.

Nu puteți paria separat pe fiecare zar. Nu există un pariu cu un singur zar care indică de exemplu numărul 1. Toate pariurile la zaruri se referă la suma compusă din două zaruri.

REGULA #2: CUMPĂRAREA DE CREDITE

La cazinourile online ca și la alte jocuri începeți să jucați făcând o depunere sau în caz că ați făcut depuneri sau un depozit puteți să-i folosiți ca bani de joc.

În cazinourile live jucătorii cumpără direct la masa de joc. Unii dintre ei mai au jetoane din jocurile anterioare iar alții care au conturi de credit la cazinou pot avea jetoane prin încasarea unui credit marker.

Majoritatea plătesc în timp ce joacă. Faceți în așa fel încât să puneți cash pe layout și transmiteți dealerului că doriți să achiziționați jetoane. Dealerul nu este autorizat să perceapă bani gheață direct din mâna dumneavoastră. Sunteți obligat să puneți banii în cash pe masă astfel încât aceștia sunt preluați de dealer, care vă dă în schimb jetoane.

Buying credits in craps

 

REGULA #3: CUMPĂRAREA DE CREDITE

În versiunea online toate plățile sunt efectuate automat în timp ce în cazinourile live acestea sunt efectuate de staff. Personalul la zaruri este compus din patru angajați: boxman, stickman și doi dealeri.

Boxman este răspunzător de masa de joc asigurându-se că jucătorii respectă regulile de joc iar dealerii fac plăți corecte. Atunci când cumpărați cu banii pe masă un dealer înmânează banii unui boxman care îi pune pe masă cu fața în jos apoi se uită către dealer, iar acesta vă înmânează jetoanele. Când tranzacția s-a încheiat boxmanul, folosește o tăviță de plastic pentru a pune banii gheață în drop box, care mai târziu va fi preluată de oamenii de ordine, pentru a o duce la casierie.

Stickmanul ține un baston lung cu cârlig pe care îl folosește pentru a împinge zarurile pe masă. Când vă vine rândul să aruncați zarurile acesta vă plasează zarurile în fața dumneavoastră. De asemenea gestionează propunerile de pariuri în centrul mesei de joc.

Dealerii sunt răspunzători pentru fiecare dintre cele 2 margini ale mesei de joc, vă dau jetoanele după ce le-ați achitat mutând pariurile dumneavoastră către locurile destinate acestora în capul mesei de joc și recepționează plățile aferente.

Table Personnel in Craps

 

REGULA #4: PARIATUL

Betting in CrapsÎn cele mai multe dintre cazinourile online monitorul dumneavoastră conține o grafică cu un layout zarurilor. Puteți da clic pe imaginile cu jetoane pentru a decide pe cât doriți să pariați iar apoi dați din nou clic pe monitor pentru a poziționa jetoanele pe pariul corect. Dacă doriți să pariați pe zona etichetată de pass line atunci ați da clic pe câmpul de pass line. Dacă doriți să pariați pe 11 atunci ați da clic pe câmpul prin care 11 este reprezentat de un zar cu cifra 6 și unul cu cifra 5.

În cazinourile live puteți plasa jetoanele dumneavoastră pe pass line respectiv pe zonele inscripționate cu “come” și “field”, la must bets în schimb jetoanele dumneavoastră trebuie să fie plasate prin intermediul dealerului. Împingeți jetoanele pe layout în fața dumneavoastră și îi comunicați dealerului: ”câte 6$ pe 6 și 8”. Dealerul plasează jetoanele dumneavoastră în câmpul de joc conform poziției dumneavoastră la masa de joc astfel încât acesta știe atât despre ce pariu este vorba cât și cine l-a făcut.

 

 

Betting Limits in Craps

REGULA #5: LIMITELE DE PARIERE

În varianta online sunteți chestionat ce alegeți între diferitele forme de pariere de tip minim sau maxim. Puteți de exemplu să alegeți între un pariu minim de 1$ și maxim 100$, între unul de 5$ și maxim 500$ sau între unul minim de 10$ și maxim 1.000$. Dumneavoastră alegeți aria din zona de confort în care vă aflați. În cazinourile live, pe masa de joc, se află de obicei o plăcuță care indică suma minimă și suma maximă de pariere. Dacă această plăcuță indică 10$ iar dumneavoastră doriți să puneți doar 5$ pe linie atunci trebuie să vă orientați la o altă masă în apropiere  care corespunde cerințelor dumneavoastră.

 

REGULA #6: ARUNCĂTORUL

The ShooterÎn cazinourile online sunt folosite zaruri virtuale iar rezultatele sunt afișate prin intermediul unui generator de numere aleator. În cazinourile live se schimbă aruncătorii. Pentru a observa cum funcționează asta trebuie să revedem pass line mai îndeaproape.

Cu siguranță vă reamintiți ce am menționat în capitolul 2 și anume că secvența de pass line începe odată cu aruncarea de comeout. Dacă shooterul aruncă 7 sau 11 pass bets câștigă respectiv dacă acesta aruncă 2, 3 sau 12 pass bets pierd. Orice altă cifră devine astfel punct. Dacă shooterul aruncă acel număr de puncte din nou înainte de 7 atunci pass bets câștigă iar dacă apare mai întâi un 7, pass bets pierd.

Dacă shooterul aruncă un 7 pierzător după ce a acumulat un punct, aceasta este denumită “seven out”. În acest punct zarurile se rostogolesc către un nou shooter. Nu toate aruncările perdante duc către un aruncător nou. Dacă pass pierde printr-un 2, 3 sau 12 pe comeout shooterul nu are un sevened out și aruncă mai departe.

Așa că nu toți șeptarii sunt sevened out. Dacă shooterul punctează, secvența începe iar cu un comeout nou astfel că prin acest comeout 7 și 11 sunt din nou câștigătoare.

Atâta timp cât shooterul punctează în continuare și evită seven out acesta aruncă mai departe. În cea mai lungă serie de acest fel înregistrată în 2009 la Borgata în Atlantic City Patricia Demauro a aruncat de 154 de ori fără vreun seven out. Această serie a durat patru ore și 18 minute înainte ca zarurile să treacă la următorul shooter.

 

Seperator

COTE ZARURI - TABEL

Pariu Plată Avantajul Casei
Pass 1-1 1.41%
Come 1-1 1.41%
Don't Pass 1-1 1.36%
Don't Come 1-1 1.36%

 

Pariu Plată Avantajul Casei
Pass or come cu 1x pariu Variază la punct 0.8%
Pass or come cu 2x pariuri Variază la punct 0.6%
Pass or come cu 3x pariuri Variază la punct 0.5%
Pass or come cu 3x, 4x, 5x pariuri Variază la punct 0.4%
Pass or come cu 5x pariuri Variază la punct 0.3%
Pass or come cu 10x pariuri Variază la punct 0.2%
Pass or come cu 20x pariuri Variază la punct 0.1%
Pass or come cu 100x pariuri Variază la punct 0.02%

 

Pariu Plată Avantajul Casei
Don’t pass/don’t come, 1x cote Variază la punct 0.7%
Don’t pass/don’t come, 2x cote Variază la punct 0.5% 
Don’t pass/don’t come, 3x cote Variază la punct 0.3% 
Don’t pass/don’t come, 3x, 4x, 5x cote Variază la punct 0.3% 
Don’t pass/don’t come, 5x cote Variază la punct 0.2% 
Don’t pass/don’t come 10x cote Variază la punct 0.1% 
Don’t pass/don’t come 20x cote Variază la punct 0.07% 
Don’t pass/don’t come/100x cote Variază la punct 0.01% 

 

Pariu Plată Avantajul Casei
Plasează 6 sau 8 7-6 1.52%
Plasează 5 sau 9 7-5 4%
Plasează 4 sau 10 9-5 6.67%

 

Pariu Plată Avantajul Casei
Cumpărați 6 sau 8 comision de 5% 6-5 4.67%
Cumpărați 5 sau 9 comision de 5% 3-2 4.67%
Cumpărați 4 sau 10 comision de 5% 2-1 4.67%
Cumpărați 6 sau 8 com. pt. câștigător 6-5 2.27%
Cumpărați 5 sau 9 com. pt. câștigător 3-2 2%
Cumpărați 4 sau 10 com. pt. câștigător 2-1 1.67%

 

Pariu Plată Avantajul Casei
2 30-1 13.89%
12 30-1 13.89%
15-1 11.11%
11 15-1 11.11%
Any 7 4-1 16.67%
Any craps (2, 3 or 12) 7-1 11.11%
Hard hop 30-1 13.89%
Easy hop 15-1 11.11%

De aproape 25 de ani, John Grochowski e unul dintre cei mai prolifici scriitori de jocuri din Statele Unite. Între primii 11 experți din lume  în jocurile  de noroc , GamblingSites l-a fost clasat pe locul nouă, iar cartea lui “Video Poker Answer Book” a fost clasata pe locul opt în topul celor mai bune cărți de jocuri de noroc din toate timpurile.