CUM SĂ JOCI ZARURI

REGULI DE BAZĂ PENTRU ZARURI (CRAPS)

  1. Sunt zeci de pariuri disponibile la mesele de Zaruri (Craps), dar jocul este structurat în jurul pariului pe linia de trecere - Pass Line.
  2. Jucătorii pot paria prin plasarea de jetoane pe linia de trecere. În cazul altor pariuri, dealerul este cel care plasează jetoanele.
  3. Secvența Pass începe cu o aruncare „comeout”, iar un jucător aruncă zarurile - acesta este denumit „shooter” - trăgător, aruncător.
  4. Pariorii pe Pass Line câștigă dacă se aruncă 7 sau 11 și pierd dacă rezultatul aruncării zarurilor este 2, 3 sau 12. Orice alt număr devine Punct - The Point.
  5. Dacă jucătorul aruncă un alt număr - adică The Point, el continuă să arunce până când fie aruncă din nou același număr pentru a câștiga un premiu egal în bani, fie aruncă 7 și pierde.
  6. Dacă trăgătorul își face punctul, continuă să arunce. Dacă nu o face, el „elimină 7” și zarurile merg la un nou trăgător.

Jocul de zaruri poate fi foarte simplu - pariezi pe un număr și câștigi sau pierzi la fiecare aruncare. În același timp, poate fi foarte complex - faci un pariu și aștepți până când trăgătorul reușește o aruncare norocoasă sau un număr „punct”, pentru a spera că acesta poate arunca același număr din nou. Această procedură poate continua pentru orice număr de runde.

Să începem cu o privire la aspectul mesei de zaruri.

aspectul mesei de zaruri

Fiecare zonă a mesei de zaruri conține un anumit tip de pariuri. Dacă-ți pui jetoanele pe Pass Line, se cheamă că faci un pariu Pass, care este unu multiplu. Dacă jetoanele tale sunt în căsuța cu zarurile 6 și 5, se cheamă că faci un pariu one-roll pe 11. Când joci zaruri online, poți plasa astfel de pariuri cu ajutorul mouse-ului - îl poziționezi pe pariul dorit și dai click. În cazinourile live lucrurile sunt diferite. Acolo, poți paria pe pass, Don’t Pass, come, Don’t Come sau pe teren punând singur propriile jetoane în zona dorită. Pentru toate celelalte pariuri, pui jetoanele direct în fața ta și îi spui dealer-ului ce pariu vrei să pui. Dacă, de exemplu, vrei să pariezi 5$ pe secțiunea 4, trebuie să pui 5$ în jetoane în fața ta și să-i spui dealerului „5$ pe 4”, iar dealer-ul îți va muta jetoanele în secțiunea cu cifra 4.

Să aruncăm o privire la cele mai comune pariuri disponibile la zaruri și să le împărțim în pariuri multi-roll și single-roll (one-roll). De menționat din start că poți plasa mai multe pariuri simultan – de fapt, majoritatea jucătorilor de zaruri plasează pariuri care funcționează simultan. Nu toate pariurile posibile sunt listate, deși avantajul casei pentru pariuri precum pariurile lay – pariuri pe 7 să apară înaintea unui alt număr – sau cele denumite „horn bets” sunt listate în graficul de la finalul acestui ghid 888 casino dedicat jocului de zaruri.

separator

CUM SĂ PLASEZI PARIURI MULTI-ROLL

PASS

Avantajul Casei: 1.41%

Pentru pariurile câștigătoare primești o sumă egală cu cea mizată. Când jucătorii care nu se pricep la zaruri spun că jocul este destul de confuz, fac acest lucru de regulă din cauza acestui tip de pariu. Asta deoarece, de cele mai multe ori, este nevoie de mai mult de o aruncare pentru ca pariul să fie decis și 7 este un număr norocos pentru jucători la început, dar sfârșește prin a fi unul pierzător.

Craps pass lineTotuși, lucrurile nu sunt chiar așa de complicate. Cazinourile nu urmăresc să ofere jocuri cu reguli atât de intimidante încât să alunge potențialii jucători de la mese. Dacă nu jucăm, operatorii nu fac bani.

Secvența pass line începe mereu cu o aruncare „comeout”. Îți poți da seama dacă următoarea aruncare este comeout uitându-te la felul în care este așezat butonul dealerului (un jeton cu două fețe - On/Off) pe masă. Dacă jetonul este plasat înspre unul dintre colțurile mesei cu partea neagră pe care scrie Off în sus, atunci următoarea aruncare este comeout. Dacă, în schimb, jetonul este plasat într-o căsuță cu un număr, cu partea albă pe care scrie On, atunci secvența pass este deja în curs și următoarea aruncare nu este comeout.

La comeout, dacă trăgătorul aruncă 7 sau 11, pariurile pass câștigă. Dacă trăgătorul aruncă 2, 3 sau 12, pariurile pass sunt pierdute. Dacă trăgătorul dă 4, 5, 6, 8, 9 sau 10, acel număr devine punctul (the Point) și scopul jocului se schimbă. Acum, trăgătorul trebuie să arunce acel număr din nou înainte de a arunca un 7.

Nimic altceva nu contează. Dacă Punctul este 6 și următoarele aruncări sunt 4, 8, 3, 11, 5, 12, de exemplu, pariul Pass rămâne în acțiune și nu este decis până când trăgătorul fie aruncă din nou 6 (aruncare câștigătoare), fie aruncă un 7 (pariul este pierdut).

COME

Avantajul Casei: 1.41%

craps comePariul Come este similar pariului Pass, cu excepția faptului că îl poți plasa doar când deja este stabilit un Punct. Dacă următoarea aruncare este comeout, atunci pariul pe care vrei să-l pui este pass. Dacă există deja un Punct, atunci poți paria come și următoarea aruncare este tratată ca o secvență de pornire pentru pariul Come.

Să presupunem că la comeout trăgătorul dă un 6 și acesta devine Punctul. Înainte de următoarea aruncare, pariezi pe Come. Apoi, dacă trăgătorul aruncă 7 sau 11, pariul tău Come câștigă, iar dacă aruncă 2, 3 sau 12, atunci pariul tău Come este pierzător și orice alt număr devine Punct pentru pariul tău Come.

Reține că același 7 care câștigă pariul tău come ar putea pierde pe pass line, iar un 2, 3 sau 12 care pierde pe come nu va avea niciun efect asupra pariului pass. Să presupunem că 6 este stabilit ca Punct și plasezi un pariu come. Dacă următoarea aruncare este 7, câștigi la come, dar pierzi la pass. Dacă este 11, câștigi la come și pariul tău pass rămâne în continuare, iar dacă este 2, 3 sau 12, pierzi la come și pariul pass rămâne în acțiune.

DON’T PASS și DON’T COME

Avantajul casei: 1.36%

dont pass dont come crapsPariurile Don’t Pass și Don’t Come reprezintă opusul pariurilor Pass și Come. Ca și la acelea, pariezi Don’t Pass dacă următoarea aruncare este Comeout și Don’t Come dacă nu este.

La un Comeout pentru un pariu Don’t Pass sau la prima aruncare după ce faci un pariu Don’t Come, câștigi dacă arunci 2 sau 3 și pierzi dacă arunci 7 sau 11. Nu câștigi dacă arunci 12, chiar dacă 12 este pierzător la începutul secvențelor Pass sau Come. Însă, deoarece este un pariu de tip Push (atunci când arunci 12), îți primești banii înapoi. Dacă arunci orice alt număr, acesta devine punct (atunci când arunci 4, 5, 6, 8, 9 sau 10 se numește punct). Dacă arunci 7 înainte ca punctul să se repete, pariorii nu câștigă și dacă punctul vine primul, aceștia pierd, exact invers față de cum este la Pass sau Come.

Cei mai mulți jucători preferă șă joace pariuri de tip Pass. Se spune despre cei care joacă Don’t că strică jocul celorlalți. Dar avantajul casei este scăzut pentru pariurile Don’t și astfel mulți jucători optează pentru acest tip de pariu.

FREE ODDS / LAY ODDS

Avantajul casei: 0%

Pariurile câștigătoare sunt plătite ca fiind True Odds și variază în funcție de ce zaruri punct arunci. Se întâmplă rar șă existe egalitate în jocurile de cazinou, dar cotele îți pot oferi asta. Ei le numesc „Free Odds”, dar nu este un pariu gratuit – tot este nevoie să riști niște bani. „Free” (gratis) se referă la faptul că nu există comision sau vreo altă metodă de a face acest pariu profitabil pentru casă.

 Pentru a primi un Free Odds trebuie mai întâi să plasezi un pariu Pass sau unul Come. După ce un punct este stabilit, te poți retrage sau poți plasa încă un pariu. Inițial, acest Free Odds trebuia să fie egal cu pariul tău Pass sau pariul tău Come, dar astăzi cele mai multe cazinouri îți dau posibilitatea să plasezi pariuri multiple peste pariul plasat la început.

Partea cea mai bună este că Free Odds-urile sunt plătite ca fiind True Odds. Dacă zarurile indică 6 sau 8, un câștig de tip Free Odds va fi plătit cu cote de 6-5. Plățile sunt de 3-2 atunci când zarurile sunt 5 sau 9 și 3-1 pentru zarurile de 4 sau 10.

Așadar șansele de a obține aceste combinații, știind că zarurile au 6 fețe, sunt după cum urmează: există 36 de posibile combinații. Șase dintre ele însumează 7, cinci dintre ele 6 și 8, patru dintre ele 5 și 9 și trei dintre ele 4 și 10.

Șase variante de a da cu zarul 7 și cinci variante de a da 6 înseamnă că șansele reale de a nu da cu zarurile 6 înainte de  7 sunt exact de 6-5, exact aceleași ca plățile pentru câștigător. Totuși, fără avantajul casei. Funcționează la fel pentru toate zarurile de tip punct. Șansele să câștigi sau să pierzi sunt egale.

Dacă un cazinou oferă cote unice, atunci cotele pariului tău trebuie să fie egale cu pariul tău Pass sau Come. Atunci când cazinoul îți oferă cote multiple, cotele pariului pot fi orice multiplu al primului pariu până la o valoare maximă. De exemplu, atunci când sunt oferite cote de 10x, pariul tău poate fi de 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 sau de 10 ori mai mare față de pariul inițial.

Multe cazinouri oferă astăzi cote de 3x, 4x, 5x, ceea ce înseamnă că poți pune un Odds Bet de trei ori mai mare față de pariul inițial dacă punctul este 4 sau 10, de patru ori dacă punctul este 5 sau 9, de cinci ori dacă punctul este 6 sau 8. Astfel calcularea plăților devine foarte ușoară – cu cote maxime, totalul plăților este același pentru orice punct. Dacă pariezi 5$ pe pass, atunci un Odds Bet de 15$ pe 4 sau 10 se plătește cu 2-1 sau 30$, un Odds Bet de 20$ pe 5 sau 9 se plătește cu 3-2 sau 30$ și un Odds Bet de 25$ pe 6 sau 8 se plătește cu 6-5 sau 30$.

Pariorii Don’t Pass și Don’t Come au însă posibilitatea să revină la pariul inițial cu un alt pariu de tipul Lay odds. Să luăm ca exemplu atunci când arunci cu zarurile 6 (punct 6), o dată ce pică punct 6, pariorii Don’t au 6 variante să câștige, 6 variante să dea 7,  doar 5 variante să piardă și 5 posibilități să arunce 6. Așadar, dacă vrei să te întorci la pariul inițial Don’t Pass sau Don’t Come cu un pariu de tipul Lay Odds, vei câștiga 5$ pentru fiecare 6$ pariați pe 6 sau 8, 2$ pentru fiecare 3$ pariați dacă punctul este 5 sau 9 și 1$ pentru fiecare 2$ pariați atunci când punctul este 4 sau 10.

Plățile reflectă cotele reale (True Odds), doar când un jucător Pass sau Come ia Free Odds. Nu există nicio margine a casei pe Lay Odds, dar casa are o margine generală, pentru că trebuie să pariați prima dată Don’t Pass sau Don’t Come.

PARIEREA PE NUMERE SPECIFICE

Avantajul casei: 1.52% pe 6 sau 8; 4% pe 5 sau 9; 6.67% pe 4 sau 10

PARIEREA PE NUMERE SPECIFICEPariurile câștigătoare se plătesc la o cotă de 7-6 dacă pariezi pe 6 sau 8, 7-5 pe 5 sau 9 și 9-5 pe 4 sau 10. Vrei să îți alegi numărul fără să aștepți ca aruncătorul să stabilească un punct la prima aruncare? Să pariezi pe anumite numere specifice, exact la asta te ajută. Când plasezi un pariu, pariezi că aruncătorul va da cu zarurile numărul tău înainte să dea cu zarurile un 7. Ca la pariurile Pass, niciun alt număr nu contează. Dacă pariezi pe 6 și următoarele aruncări de zaruri sunt 5, 4, 12, 3, 9, 8, nu trebuie să iei nicio decizie în ceea ce privește pariul tău. Câștigi doar dacă aruncătorul dă cu zarurile numărul tău și pierzi dacă dă 7. Acestea sunt plătite mai mult decât banii pariați, dar mai puțin decât True Odds. În loc să primești o cotă de 6-5 dacă arunci cu zarurile 6 sau 8, aceste numere vor fi plătite cu 7-6, oferindu-i casei o margine de 1.52%. Un aspect important: dacă pariezi pe 6 sau 8, să fii sigur că pariezi un multiplu de 6$, astfel casa îți va plăti o cotă de 7-6. Dacă pariezi 5$ în schimb, casa îți va plăti banii pariați.

Multor jucători le place să plaseze pariuri pe numerele 6 și 8, cele mai frecvente numere câștigătoare rulate. Alte numere, cu margini mai mari ale casei, sunt mai puțin populare.

CUMPĂRAREA DE PARIURI

Avantajul casei: 4.76% sau mai mic dacă comisionul este doar pentru câștigători

CUMPĂRAREA DE PARIURIPariurile câștigătoare sunt plătite ca și True Odds (cotele cele mai avantajoase pentru jucător, cu cea mai mică margine a casei), dar trebuie să plătiți casei un comision de 5% pentru a obține acest avantaj.

Spre exemplu, dacă cumperi numărul 4 în schimbul a 20$, trebuie să plătești casei 1$ comision. Dacă câștigi, ești plătit cu o cotă de 2-1. Acest fapt scade avantajul casei de la 6.67% la 4.67% pe numerele 4 sau 10, dar crește avantajul casei pe alte numere.

Cu toate acestea, unele cazinouri percep comisionul numai dacă câștigi. Acest lucru scade avantajul casei la 2% dacă pariezi pe 5 sau 9 și 1,67% pe 4 sau 10, ceea ce face cumpărarea unui pariu o opțiune mai bună decât plasarea acestuia. Marginea casei la cumpărarea pariurilor pe 6 și 8, în aceste condiții, este de 2,27%, deci vei avea un avantaj mai bun cu 1,52% pentru un pariu plasat.

HARDWAYSHARDWAYS

Avantajul casei: 9.09% pe numerele 6 și 8, 11.11% pe 4 și 10

Plățile sunt de 9-1 pentru 6 sau 8 și 7-1 pentru 4 sau 10. Pentru a realiza un Hardway trebuie ca ambele zaruri să aibă același număr. Un Hardway de 4 înseamnă două zaruri de 2, un Hardway de 6 înseamnă două zaruri de 3 și tot așa. Ca să câștigi printr-un Hardway  (ambele zaruri trebuie să aibă aceeași valoare), aceasta trebuie realizată înainte ca aruncătorul să lovească un 7 sau să arunce echivalentul numărului tău. Dacă pariezi pe un Hardway de 8 și arunci 2-6 sau 3-5, pierzi. Doar 4-4 e câștigător.

separator

CUM SĂ PLASEZI PARIURI ONE-ROLL

Înainte să plasezi pariuri individuale, trebuie să știi că tabelul de plăți de mai jos este cel mai des întâlnit. Un pariu one-roll pe 2 se plătește de obicei cu 30-1, dar unele cazinouri, mai ales în Regatul Unit sau Australia, plătesc cu 31-1, 32-1 sau, foarte rar cu 33-1. Cu cât plata e mai mare, cu atât marginea casei e mai mică. De asemenea, sunt listate și odds-to-1. Unele cazinouri plătesc odds-to-1, ceea ce înseamnă că pariul tău este inclus în plată. Dacă pariezi 1$ și pariul este plătit cu 30 la 1, păstrezi și miza inițială de 1$ plus 30$ câștig. Dacă ești plătit cu 30 pentru 1, 29$ este câștigul tău plus 1$ ca să totalizezi 30$. Ai grijă la tabelurile care plătesc odds-to-1.

THE FIELDTHE FIELD

Avantajul casei: 5.56% sau 2.78%: Câștigi dacă următoarele tale aruncări cu zarurile sunt: 2, 3, 4, 9, 10, 11 or 12.

Câștigătorii, în general, sunt plătiți cu miza inițială, dar sunt plătiți cu 2-1 dacă dau cu zarurile 2, chiar și 2-1 sau 3-1 dacă dau cu zarurile 12. Unele cazinouri în special in Reno, Nevada, au schimbat acest lucru și plătesc cu 3-1 pe un 2 și 2-1 pe un 12. Dacă ambele, 2 și 12 sunt plătite cu 2-1, marginea casei este de 5.56%. Dacă plătește cu 3-1, marginea casei este redusă la jumătate și va fi 2.78%.

2 SAU 12

Marginea casei: 13.89%

Câștigătorii sunt plătiți cu 30-1. Dacă pariezi pe 2, următoarea aruncare de zaruri trebuie să fie 2. Dacă pariezi pe 12, următoarea aruncare trebuie să fie 12. Toate celelalte numere pierd.

3 SAU 11

Marginea casei: 11.11%

Câștigătorii sunt plătiți cu 15-1. Dacă pariezi pe 3, următoarea aruncare cu zarurile trebuie să fie 3 și dacă pariezi pe 11 următoarea, aruncare trebuie să fie 11. Orice altă aruncare este pierzătoare.

orice 7ORICE 7

Marginea casei: 16.67%

Câștigătorii sunt plătiți cu 4-1.

ORICE CRAPS

Marginea casei: 11.11%

Trebuie să arunci cu zarurile 2, 3 sau 12.

HOP BETS (PARIURI SPECIFICE ÎN CARE TREBUIE SĂ SPUI EXACT CE ZARURI VOR PICA)

Marginea casei: 13.89% sau 11.11%

hop betsCâștigătorii sunt plătiți cu 30-1 pentru un Hard Hop (două zaruri de aceeași valoare: 4-4, 3-3, 6-6) și cu 15-1 pentru un Easy Hop (două zaruri diferite: 2-3, 5-6, 1-4).

La pariurile de tip Hop trebuie să spui înainte ce valoare va avea fiecare zar. Îi spui dealerului: o să arunc 6-3 sau 4-2 și vei câștiga doar dacă arunci exact ce ai zis.

Hop Hard se realizează atunci când dai o dublă, cum ar fi 1-1 sau 4-4. Când numerele diferă pariul se numește easy hop.

separator

REGULI ZARURI (CRAPS)

Jocul de zaruri are aceleași reguli atât online cât și în cazinou, dar unele reguli și proceduri sunt un pic diferite. Urmează câteva condiții pe care trebuie să le ai în vedere înainte să te apuci de joc.

numărul de zaruriREGULA 1: NUMĂRUL DE ZARURI

Se folosesc 2 zaruri cu 6 fețe, iar tu pariezi pe totalul numerelor ambelor zaruri. Dacă un zar pică pe 2 și al doilea pe 4, atunci rezultatul aruncării tale este 6. Daca numerele sunt 1 și 1, rezultatul aruncării este 2.

Nu poți paria separat pe fiecare zar. Nu există pariu care să ia în considerare doar un zar. Toate pariurile la Zaruri se pun pe totalul numerelor a două zaruri.

REGULA 2: CUMPĂRAREA CREDITELOR

La cazinourile online, ca și la alte jocuri, începi prin a face un depozit, sau dacă deja ai fonduri, poți începe jocul cu banii pe care îi ai deja.

cumpărarea creditelorÎn cazinouri, jucătorii cumpără jetoane la masă. Unii au deja jetoane de la jocurile anterioare, iar alții au conturi de credit făcute la cazinou.

Dar cei mai mulți plătesc pe măsură ce joacă. Faci acest lucru spunându-i dealerului că vrei să cumperi jetoane. Dealerul nu are voie să îți ia banii direct din mâna. Trebuie să puni banii pe masă, iar dealerul îi va lua și îți va oferi jetoanele.

REGULA 3: ANGAJAȚII CARE SE OCUPĂ DE MASĂ

La jocul online, toate deciziile și plățile se fac automat, dar în cazinourile live există o echipă umană. Echipa este de patru persoane: boxman, stickman și doi dealeri.

Când cumperi prin punerea de numerar pe masă, un dealer înmânează banii boxman-ului, acesta pune banii pe masă, apoi urmărește ca dealerul să îți ofere jetoanele. Când tranzacția este completă, boxman-ul folosește apoi o paletă plată de plastic pentru a împinge banii într-o cutie, care mai târziu va fi luată de gardieni pentru a-i duce la camera de numărare.

Stickman-ul are un băț lung, pe care îl folosește pentru a împinge zarurile în jurul mesei. Când este rândul tău să dai cu zarurile, stickman-ul împinge zarurile spre tine. De asemenea, el se ocupă de pariurile plasate în centrul mesei.

Cei doi dealeri au fiecare responsabilitățile lor și sunt așezați fiecare în cele două capete ale mesei de joc: îți dau jetoanele când cumperi, mută pariurile pe masă în zonele corespunzătoare și fac plățile.

personalul mesei

REGULA 4: PARIURILE

pariurile la zaruriLa majoritatea cazinourilor online, ecranul tău include grafica jocului de Zaruri.  Poți da click pe imaginile cu jetoane pentru a determina cât vrei să pariezi, poți da click pe ecran pentru a plasa jetoanele pe pariul dorit. Dacă dorești să faci un anumit pariu, cum ar fi pass line, apeși pe zona pass line de pe ecran. Dacă vrei să pariezi pe 11, faci click pe casetele corespunzătoare numărului 11, adică pe 6 și pe 5.

În cazinou, poți să îți plasezi jetoanele pe pass line sau în zonele corespunzătoare marcate cu come sau field, dar la pariurile specifice, jetoanele trebuie plasate de către dealer. Împingi jetoanele în fața ta și îi spui dealerului: 6$ pe 6 și încă 6$ pe 8. Apoi dealerul mută jetoanele în zona corespunzătoare și le așază în funcție de poziția ta la masă, astfel va știi ce s-a pariat și cine a făcut pariul.

limite de pariuri la zaruriREGULA 5: LIMITELE DE PARIURI

La jocul online, de obicei poți să alegi un anumit interval al unui pariu între minim și maxim. De exemplu, poți alege să pariezi între minim 1$ și maxim 100$, minim 5$ și maxim 500$ sau minim 10$ și maxim 1000$. Tu alegi intervalul care te face să te simți confortabil. În cazinouri, există un tabel pe masă care indică un minim și un maxim la cât poți paria. Dacă tabelul indică faptul că minimul este de 10$ și tu vrei să pariezi 5$, trebuie să te duci la o altă masă unde acest lucru este posibil și convenabil bankrollului tău.

REGULA 6: SHOOTER (JUCĂTORUL CARE ARUNCĂ ZARURILE)

jucătorul care aruncă zarurileLa cazinourile online, zarurile virtuale sunt aruncate și rezultatele sunt determinate de un generator de numere aleatorii. În cazinourile live, shooterii dau cu zarurile pe rând. Pentru a vedea cum funcționează, trebuie să recitești rubrica Pass Line.

Îți amintești din capitolul 2, că secvența Pass Line începe cu un Comeout. Dacă shooterul dă cu zarurile 7 sau 11, pariul Pass câștigă și dacă dă 2,3 sau 12 pariul Pass pierde. Toate celelalte numere devin puncte (atunci când arunci 4, 5, 6, 8, 9 sau 10). Dacă shooterul aruncă numărul punct încă o dată fără să dea un 7, pariurile Pass sunt câștigătoare, dar dacă vine un 7 înainte, pariurile Pass devin pierzătoare.

Când shooterul dă cu zarurile un 7 pierzător după ce un punct fusese stabilit acesta spune : „elimină 7” (Seven Out). În acel moment, zarurile merg la următorul jucător. Nu toate aruncările pierzătoare aduc un nou shooter. Dacă pariul Pass este pierdut cu un 2, 3 sau 12 la Comeout, shooterul continuă să arunce cu zarurile.

Nu orice zaruri de 7 sunt Seven Out. Dacă shooterul face un punct, secvența începe cu un nou Cameout și la acel Comeout 7 și 11 sunt din nou câștigători.

Cu cât shooterul continuă să facă puncte și evită Seven Out-ul, acesta continuă să dea cu zarurile. Cea mai lungă rundă consecutivă de aruncat cu zarurile, este recordul stabilit de către Patricia Demauro, care a aruncat de 154 de ori fără să facă Seven Out. Acest lucru s-a petrecut în anul 2009 la Borgata, în Atlantic City. Acea rundă a durat 4 ore și 18 minute până ce zarurile au ajuns la următorul shooter.

separator

COTE LA ZARURI – TABELE

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

Pass

1-1

1.41%

Come

1-1

1.41%

Don't Pass

1-1

1.36%

Don't Come

1-1

1.36%

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

Pass or come cotă 1x

Variază în funcție de punct

0.8%

Pass or come cotă 2x

Variază în funcție de punct

0.6%

Pass or come cotă 3x

Variază în funcție de punct

0.5%

Pass or come cotă 3x, 4x, 5x

Variază în funcție de punct

0.4%

Pass or come cotă 5x

Variază în funcție de punct

0.3%

Pass or come cotă 10x

Variază în funcție de punct

0.2%

Pass or come cotă 20x

Variază în funcție de punct

0.1%

Pass or come cotă 100x

Variază în funcție de punct

0.02%

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

Don’t pass/don’t come cotă 1x

Variază în funcție de punct

0.7%

Don’t pass/don’t come cotă 2x

Variază în funcție de punct

0.5% 

Don’t pass/don’t come cotă 3x

Variază în funcție de punct

0.3% 

Don’t pass/don’t come cotă 3x, 4x, 5x

Variază în funcție de punct

0.3% 

Don’t pass/don’t come cotă 5x

Variază în funcție de punct

0.2% 

Don’t pass/don’t come cotă 10x

Variază în funcție de punct

0.1% 

Don’t pass/don’t come cotă 20x

Variază în funcție de punct

0.07% 

Don’t pass/don’t come cotă 100x

Variază în funcție de punct

0.01% 

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

Poziția 6 sau 8

7-6

1.52%

Poziția 5 sau 9

7-5

4%

Poziția 4 sau 10

9-5

6.67%

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

Cumpără 6 sau 8 cu 5% comision

6-5

4.67%

Cumpără 5 sau 9 cu 5% comision

3-2

4.67%

Cumpără 4 sau 10 cu 5% comision

2-1

4.67%

Cumpără 6 sau 8, comision plătit doar în cazul unui câștig

6-5

2.27%

Cumpără 5 sau 9, comision plătit doar în cazul unui câștig

3-2

2%

Cumpără 4 sau 10, comision plătit doar în cazul unui câștig

2-1

1.67%

 

Pariu

Plată

Avantajul Casei

2

30-1

13.89%

12

30-1

13.89%

15-1

11.11%

11

15-1

11.11%

Orice 7

4-1

16.67%

Orice craps (2, 3 sau 12)

7-1

11.11%

Hard hop

30-1

13.89%

Easy hop

15-1

11.11%

 

De aproape 25 de ani, John Grochowski e unul dintre cei mai prolifici scriitori de jocuri din Statele Unite. Între primii 11 experți din lume  în jocurile  de noroc , GamblingSites l-a fost clasat pe locul nouă, iar cartea lui “Video Poker Answer Book” a fost clasata pe locul opt în topul celor mai bune cărți de jocuri de noroc din toate timpurile.

Hide sidebar
show