Darkside la zaruri - este un articol marca 888casino ce abordează un aspect despre care s-a vorbit mai puțin.

Am scris atât de multe articole și cărți despre Craps (jocul de zaruri la cazino) încât am decis să încep acest articol explorând un aspect al jocului adesea trecut cu vederea. Mulți scriitori de conținut legat de jocuri de noroc evită să vorbească despre partea întunecată a jocului (darkside), deoarece este inconfortabil să scrie despre asta, și astfel nu îi acordă atenția cuvenită și jucătorilor săi devotați, dar de obicei liniștiți.

Așa este. Am de gând să te conduc, poate pe mulți dintre voi, în colțul cel mai întunecat al celui mai captivant joc din cazinouri; un colț plin de emoții profunde, dar nu de emoțiile zgomotoase și excentrice ale mulțimii care poate aplaudă sau poate se plânge și se vaită în jurul tău, cel care nu joci partea întunecată.

Probabil vei fi singur pe această parte a jocului, dar oricine joacă și câștigă la craps pe partea întunecată știe bucuria de a fi poate singurul astfel de jucător la o masă.

Cuvântul "unic" îmi vine în minte când discut despre jucătorul care alege partea întunecată. Unic și puternic din punct de vedere al voinței și neînfricat la un joc de craps. Câștigurile la craps reprezintă dorința lor; nu doresc doar să fie parte din mulțime. Toată lumea poate pierde la craps în timp ce jucătorul Darkside la zaruri ia banii și poate pleca de la joc ca un adevărat câștigător!

Partea dreaptă vs. partea întunecată

Există două jocuri esențiale de craps, acestea fiind partea dreaptă și partea întunecată, prima mergând cu numărul sau punctul; cea de-a doua stând pe cont propriu și mergând împotriva numărului sau punctului.

Iar acel al doilea jucător, cunoscut sub numele de jucător Darkside la zaruri sau "don't player", înseamnă că îți dorești ca aruncătorul să nu își facă punctul, spre satisfacția mulțimii formată din ceilalți jucători de la aproape toate mesele, realizând numărul său sau alte numere în afară de 7, cifră care îl va scoate din joc și zarurile vor fi pasate la următorul aruncător (shooter).

Când un aruncător nu își face punctul și iese cu un 7, masa va geme adesea la unison, ca și cum ar fi un singur individ. Jucătorul darkside poate simți o părere de rău pentru ceilalți jucători, însă se bucură de câștigul său în timp ce mulțimea de pe partea dreaptă își linge rănile cauzate de pierderi.

Mulți dintre voi știți cum se joacă acest joc de cazinou. Noul aruncător primește zarurile și acest lucru se numește "come-out roll" care începe runda aruncătorului pentru a stabili un punct (oricare dintre aceste numere, 4, 5, 6, 8, 9 sau 10) sau pentru a obține un câștig imediat cu 7 sau 11. Cu cât aruncătorul poate ține zarurile mai mult timp, cu atât este de obicei mai bine pentru contingentul de pe partea dreaptă și mai rău pentru jucătorul de pe partea întunecată - Darkside la zaruri.

Cu toate acestea, odată ce punctul este stabilit, jucătorul de pe partea întunecată începe de obicei să facă pariuri care sunt câștigătoare atunci când apare un 7. Acest 7 înseamnă un câștig la fiecare pariu făcut de jucătorul de pe partea întunecată.

La "come-out roll", jucătorul de pe partea întunecată poate câștiga imediat pe 2, 3 și face egal pe 12 (patru șanse de a lovi unul dintre acestea), deși pierde pe 7 sau 11 (opt șanse de a pierde). Este clar că "come-out roll" favorizează jucătorul de pe partea dreaptă, dar odată ce un punct este stabilit, jucătorul de pe partea întunecată este la comandă. Câștigurile la craps devin mai ușoare pentru jucătorul Darkside la zaruri decât pentru cei de pe partea dreaptă.

Acest 7 are 6 șanse să apară, cele mai multe apariții comparativ cu orice alt număr. Jucătorul de pe partea întunecată este bun prieten cu 7, exceptând "come-out roll". Acest 7 pierde toate pariurile jucătorilor de pe partea dreaptă, dar câștigă toate pariurile jucătorilor de pe partea întunecată în timpul ciclului de puncte al jocului.

Poți paria în mai multe feluri pe partea întunecată a jocului. La "come-out roll", pui pariul "don't pass" și speri la un 2 sau 3. 12 este un egal (push). Evident, câștigi pariul dacă unul dintre aceste două numere apare.

Odată ce un punct este stabilit, vei câștiga pe orice 7.

O privire asupra avantajului Casei pentru Darkside la zaruri

Care este avantajul Casei împotriva jucătorului de pe partea întunecată la craps? Este doar 1.36%!

Așa este; jucătorul de pe partea întunecată va pierde 1.36$ pentru fiecare 100$ pariați - unul dintre cele mai bune pariuri din cazinou.

[Reține: Jucătorul de pe partea întunecată poate face un pariu "don't come" care poate merge direct pe un număr. Din nou, jucătorul de pe partea întunecată speră ca 7 să apară înaintea acelui număr pentru a câștiga. Și jucătorul de pe partea întunecată poate plasa și pariuri odds la fel de bine.]

Acum, odată ce jucătorul de pe partea întunecată a ales un număr, el sau ea are opțiunea de a "plasa cote" împotriva acelui număr. Deoarece 7 are avantaj împotriva tuturor numerelor, jucătorul de pe partea întunecată trebuie să plaseze partea lungă a pariului odds.

În cazul în care cazinoul permite cote duble pe un pariu "pass-line" sau un pariu "come", jucătorul de pe partea întunecată poate plasa cote împotriva acelui număr. Dacă numărul este 6, jucătorul de pe partea întunecată pune 6$ pentru fiecare 5$ pe care speră să-i câștige. La numerele 5 și 9, jucătorul de pe partea întunecată va pune 3$ pentru fiecare 2$ pe care speră să-i câștige, iar la 4 și 10, jucătorul de pe partea întunecată va pune 2$ pentru fiecare 1$ pe care speră să-i câștige.

Probabil, cotele vor fi sume mai mari decât cele arătate mai sus. Dacă punctul este 10 în jocul cu cote duble, jucătorul de pe partea întunecată poate pune 40$ pentru a câștiga 20$ într-un joc cu pariu minim de 10$. Amintește-ți, jucătorul de pe partea întunecată este la cârmă atunci când jocul se desfășoară după "come-out roll".

Există pariuri pe partea întunecată unde mergi direct împotriva unui anumit număr și speri ca acel număr să piardă în fața unui 7. Poți întreba dealer-ul cum să faci acest lucru, dacă dorești. Personal, prefer să păstrez numărul de pariuri pe care le folosesc la unul sau maximum două.

Aș rămâne la pariurile "don't pass" și "don't come". Odată ce plasezi cote pe aceste pariuri, avantajul casei scade și mai mult, așa că ar fi o greșeală să nu iei acest lucru în calcul.

Acum, pentru a încheia și a-ți spune un lucru - jucătorii de pe partea dreaptă tind să nu-i placă pe cei de pe partea întunecată. (Unii spun chiar că "urăsc" jucătorii de pe partea întunecată.) Rar vei vedea sau auzi un jucător de pe partea întunecată aplaudând tare pentru 7. Am văzut asta de câteva ori în aproape 40 de ani de joc. Nu este ceva obișnuit.

Bine, iată. Acum poți plasa un pariu bun la unul din cele mai grozave jocuri de cazino să nu-ți pese de toți ceilalți jucători care se uită urât la tine.

Darkside la zaruri - masa de craps

Altarul de craps

Privește cu atenție acțiunea de la acea masă de craps, cu jucători și dealeri în jurul ei. Ce fac de fapt? Nu seamănă cumva cu un altar antic, al mayașilor, incașilor, bisericilor vechi? Se sacrifică ceva pentru puterile superioare?

Pentru mine, pare destul de ritualic și emoțiile pe care le aduce jocul craps jucătorilor pot fi cu siguranță intense. Este aproape ca și cum am oferi un sacrificiu când punem un pariu la joc. Vrem ca zeii și zeițele norocului să fie de partea noastră, nu-i așa? Eu cu siguranță vreau.

Sau poate că aceasta este doar imaginația mea? Nu știu cu adevărat. Dar mi se pare că jocul craps există în propriul său univers. Și asta este suficient pentru mine.

Indiferent de motive, craps-ul din cazinou are cu siguranță multe reguli și reglementări impuse de cazinou pentru ca jocul să se desfășoare fără probleme. Sunt sigur că majoritatea jucătorilor de craps știu acestea chiar și după doar una sau două sesiuni de joc. Majoritatea dealerilor cunosc jocul și știu cum să facă jocul să funcționeze fără probleme. Dealerii sunt de fapt antrenorii jucătorilor.

Cu toate acestea, există unele "reguli" pe care le pun acum în ghilimele, care sunt puternic crezute de mulți jucători de craps - chiar dacă aceste "reguli" nu sunt scrise pe panourile de la masă. De fapt, pentru unii jucători, aceste "reguli" sunt aproape ca niște porunci și trebuie respectate.

Am scris în alt articol cum să joci craps, iar acum pregătește-te să înveți "poruncile" acestui joc de cazino grozav!

  1. Nu vorbi cu un aruncător odată ce acesta a primit zarurile. Deși jocul este aleatoriu, mulți aruncători preferă să fie atenți la aruncările lor și preferă să nu fie deranjați sau întrerupți. Dacă ești de tipul critic, păstrează-ți comentariile negative pentru tine. Nimeni nu vrea să te audă criticând un aruncător care tocmai a ieșit cu un 7 - cu siguranță aruncătorul nu vrea. Toată lumea iese cu un 7. Viața este despre moarte, taxe și să ieși cu un 7.
  2. Dacă un aruncător și-a făcut punctul, nu te entuziasma să-i sufli în față respirația ta cu miros de usturoi-vin-whisky-țigară. Asta nu este ceva plăcut pentru niciun aruncător. Te excită pe tine? Mă îndoiesc. Cel mai bine este să aplauzi și să lași aruncătorul în pace.
  3. Păstrarea aruncătorului în siguranță pentru a arunca fără hărțuire din partea altor jucători este un lucru important de reținut. Aplauzele? Da, desigur. Încurajări? Da, cu siguranță. Să mergi mai departe de atât? Nu și nu. Așadar, mâinile și respirația departe de toți aruncătorii. Poți fi zgomotos la o masă de craps, dar nu fi zgomotos direct în fața cuiva.
  4. Nu-ți lăsa brațele să atârne pe partea interioară a mesei. Este lipsă de maniere și adesea vei vedea și auzi chiar și dealerii avertizându-te ferm să nu faci asta. Aruncătorii urăsc asta și la fel și non-aruncătorii de la masă. Brațele tale aparțin părții tale a mesei și, de preferință, nu în spațiul altcuiva.
  5. Nu încerca să intri în joc atunci când aruncătorul are zarurile în mână. Pune-ți banii pe masă atunci când zarurile sunt controlate de dealer în mijlocul mesei. Pe scurt, dacă aruncătorul are zarurile, nu faci nimic. Când zarurile sunt controlate de dealer în mijlocul mesei, pune-ți banii jos și intră în joc. Acesta este momentul în care să intri în joc.
  6. Dacă ești pe partea opusă a mesei față de aruncător, nu te agita prea tare, deoarece unii aruncători nu vor să te vadă mișcându-te.
  7. Era o practică standard când am început să joc craps în zilele vechi (de aur) ale Atlantic City (hei, își amintește cineva de vremurile când trebuia să plătești pentru a intra în primul cazinou, care era Resorts Casino în acele vremuri vechi, de aur?) mulți jucători obișnuiau să ofere bacșiș aruncătorilor care tocmai au avut aruncări bune, chiar și aruncări modeste. Nu mai vezi asta atât de des acum. Îmi plăcea practica aceasta pentru că crea armonie la masa între jucători. Primii mei tutori de craps au fost acei mari veterani ai celui de-al Doilea Război Mondial. Generația cea mai mare și cea mai mare generație de craps - cel puțin pentru mine. Așadar, dacă simți că vrei să dai bacșiș acelui aruncător? Fă-o și gândește-te la generația cea mai mare.
  8. Dacă fumezi (oprește-te acum) nu sufla fumul peste masă. Suflă-l în spatele tău, departe de ceilalți jucători. Mai puțini oameni fumează acum, dar este încă un obicei enervant pentru acei jucători care nu suportă acest obicei. Așadar, fii atent dacă ești fumător.
  9. Nu număra aruncările aruncătorului cu voce tare. ("Hei! Hei! Hei! Asta este aruncarea cu numărul 18, toată lumea. Avem unul fierbinte aici! Continuă așa, tipule!") Asta este distragerea atenției aruncătorului și a restului dintre noi la masă. Numără în sinea ta. Oh, și fii fericit dacă aruncătorul poate ajunge la două cifre. Asta este o aruncare bună.
  10. Dacă ești un "darksider" (adică un jucător de don't) nu înveseli dacă aruncătorul iese cu un 7. Este lipsă de maniere, și de asemenea, periculos în unele cazinouri din țara noastră. Amintește-ți că mesele de craps seamănă cu un altar ca cele din vechime - și știi ce s-a întâmplat pe multe dintre ele, nu? Așadar, fii fericit, da, dar liniștit - este un sfat bun.
  11. Nu ține băutura peste masă (sau orice mâncare). Păstreaz-o pe partea ta a mesei, astfel încât dacă se varsă, nu se varsă peste tot.
  12. Dacă îți place să aranjezi zarurile în anumite configurații, atunci asigură-te că poți face asta relativ rapid. Alți jucători nu sunt la fel de încântați de formele de aruncare ale altor jucători. Apropo, eu sunt, dar cred că nu reprezint ceilalți jucători.
  13. Și nu spune cuvântul "șapte".

Toate cele bune în și în afara cazinourilor!

Frank Scoblete a copilărit în Bay Ridge, Brooklyn. Anii ‘60 i-a dedicat educației sale; anii ‘70 i-a dedicat editărilor, scriind și publicând; în anii 80 s-a implicat în teatru, iar începând cu 1990 s-a implicat în jocurile de noroc din cazino.


În tot acest timp el a predat și limba engleză, pentru nu mai puțin de 33 de ani. Este autorul a 35 de cărți; cea mai recentă editură cu care a colaborat este Triumph Books, o divizie a Random House. Frank Locuiește în Long Island, a scris Ultimate Roulette Strategy Guide și este un binecunoscut specialist de cazino.