Este vreodată vreun joc de cazino „dator” să plătească? Trebuie să vină și roșie după atâtea negre, nu? Bila de ruletă a căzut pe număr par de atât de multe ori.... deci e momentul să pariem pe număr par...

Jucătorii serioși de cazinou înțeleg conceptul de RTP (Return To Player) al jocurilor de cazinou. Pe înțelesul tuturor, este vorba despre acea parte din sumele jucate care se întoarce la jucători sub formă de câștiguri.

Majoritatea jucătorilor înțeleg, de asemenea, că RTP-urile sunt calculate matematic și se bazează pe un număr infinit de pariuri. Ei înțeleg că procentele de rentabilitate pe termen scurt pot varia semnificativ de procentele de rentabilitate pe termen lung calculate matematic.

Puțini jucători înțeleg însă cum funcționează tranziția de la rezultatele pe termen scurt la cele pe termen lung. Mulți jucători de noroc, vânzători de sisteme și experți, de asemenea, nu înțeleg acest fenomen.

Este vreodată vreun joc de cazinou "dator" să plătească? Citește mai departe pentru a afla.

Cuprins

  1. De ce simt oamenii uneori că jocurile de cazinou sunt "datoare"?
  2. Ce sunt Random Games?
  3. Definiția cuvântului Dator în context
  4. Eșecul gândirii că un joc de cazinou "trebuie" să ...
  5. Rezumat

1. De ce simt oamenii uneori că jocurile de cazinou sunt "datoare"?

După cum s-a explicat în introducere, RTP-ul jocurilor de cazinou poate să difere dramatic, pe termen scurt, de RTP-ul calculat matematic.

Să luăm un exemplu simplu - aruncarea unei monede. Un jucător poate paria fie pe Ban fie pe Marcă (Cap și Pajură). Un pariu pe rezultatul corect plătește "even money" 50-50. O monedă poate cădea pe partea cu Banul sau la fel de bine pe partea cu Marca. Există o rentabilitate calculată matematic de 100% la o aruncare corectă, deoarece raportat la un număr infinit de aruncări, Marca și Banul ar trebui să apară în mod egal. Jucătorul câștigă un dolar pe jumătate din pariuri și pierde un dolar pe cealaltă jumătate din pariuri.

Iată un exemplu concret. Jucătorul pariază întotdeauna un dolar pe Ban. Dacă apare Banul, jucătorul câștigă un dolar. Dacă apare Marca, jucătorul pierde un dolar. Iată un exemplu de rulaj.

  • Ban - randamentul este de 100% (pariază 1 USD, câștigă 1 USD, câștig total 1 USD)
  • Ban - randamentul este de 200% (pariază 1 USD, câștigă 1 USD, câștig total 2 USD)
  • Ban - randamentul este de 300% (pariază 1 USD, câștigă 1 USD, câștig total 3 USD)
  • Marcă - randamentul este de 200% (pariază 1 USD, câștigă 1 USD, câștig total 2 USD)
  • Ban - randamentul este de 300% (pariază 1 USD, câștigă 1 USD, câștig total 3 USD)

Ce zici de un exemplu mai complex? Acesta nu este un joc de cazinou , dar ilustrează un punct de vedere.

Într-o pungă sunt patru bile roșii și o bilă neagră. Jucătorul pariază un dolar. O minge la întâmplare este scoasă din sac. Dacă este o minge roșie, iar roșu a fost culoarea pe care s-a pariat, jucătorul câștigă un dolar. Dacă este o minge neagră și a fost plasat un pariu pe bilă neagră, jucătorul câștigă patru dolari, deoarece o minge roșie este de patru ori mai probabil să apară decât o minge neagră. Randamentul calculat pentru acest joc este, de asemenea, de 100%. Iată un exemplu de rulare.

  • Bilă neagră - randamentul este de 400% (pariază 1 USD, câștigă 4 USD, câștig total 4 USD)
  • Bilă neagră - randamentul este de 800 la sută (pariază 1 USD, câștigă 4 USD, câștig total 8 USD)
  • Bilă neagră - randamentul este de 1200 la sută (pariază 1 USD, câștigă 4 USD, câștig total 12 USD)
  • Bilă neagră - randamentul este de 1600 la sută (pariază 1 USD, câștigă 4 USD, câștig total 16 USD)

În ambele cazuri, jucătorul câștigă mai mult decât media matematică.

Pare logic că în primul caz Mărcile sunt "datoare" să apară, iar în al doilea caz ar fi cumva destul de logic să apară mai des bilele roșii. Aceasta este baza "teoriei datoriei" în jocurile de noroc. Dar, sunt într-adevăr bilele roșii și Mărcile "datoare" să apară?

Este vreodată vreun joc de cazino „dator” - pacanele

2. Ce sunt Random Games?

Toate jocurile de cazinou sunt clasificate ca jocuri aleatorii. Acest lucru se realizează printr-o metodă de randomizare pentru jocurile de masă, cum ar fi amestecarea pachetului de cărți sau eliberarea aleatorie a unei bile pe o roată care se învârte.

La aparatele de sloturi sau video poker se folosește un software de calculator numită Generator de numere aleatorii sau RNG.

Care este definiția aleatoriei? Potrivit lui Merriam-Webster, aleatoriu înseamnă lipsa unui plan, scop sau model definit. În cazul jocurilor de cazinou, aleatoriu înseamnă că nu există un model. Rezultatele nu pot fi prezise sun nicio formă.

3. Definiția cuvântului "Dator" în acest context

Merriam-Webster enumeră mai multe definiții ale adverbului "dator" - Necesar sau așteptat în cursul prescris, normal sau logic al evenimentelor: programat - care se aplică jocurilor de cazinou.

4. Eșecul gândirii că un joc de cazino "trebuie" să ...

În ambele eșantionări din secțiunea unu, procentul de returnare este denaturat în favoarea jucătorului. Problema cu a gândi că ceva este necesar să se întâmple este faptul că prin definițiile aleatorii (nici un model/nu poate fi prezis) și datorat (programat) nimic nu poate fi considerat ca datorat când vine vorba despre jocuri de cazino.

Aproape fiecare sistem de pariuri promovat de experți și vândut de vânzătorii de sisteme se bazează pe presupunerea falsă că ceva "trebuie" să se întâmple. Un exemplu este să aștepți până când bila unei mese de ruletă nu cade pe roșu de 10 sau 15 ori, apoi să pariezi puternic pe roșu - este una din cele mai populare strategii ruletă.

Deoarece evenimentul specificat este aleatoriu, nu poate fi prezis. Negru (sau verde) ar putea apărea fără probleme și la următoarele 20 sau 25 de rotiri ale roții.

Funcționează și în alt mod. În video poker, chintele royale apar o dată la aproximativ 40.000 de mâini. Dar asta nu înseamnă că un jucător trebuie să aștepte 40.000 de mâini pentru următoarea chintă royală. Ele pot apărea mult mai rar sau și una după alta. Este puțin probabil, dar totuși posibil într-un joc cu un caracter aleatoriu.

Rezumat

Sentimentul în rândul jucătorilor că un eveniment "este dator" să se întâmple într-un joc de cazinou este foarte comun. Când jucătorii de sloturi introduc bancnote după bancnotă în mașină doar pentru a fi înghițite rapid de aparat, pare logic să simți că trebuie să vină și unele câștiguri.

Când cineva promovează un sistem de pariuri bazat pe un anumit eveniment care se întâmplă sau nu se întâmplă, pare logic ca sistemul să funcționeze. Cel mai adesea acele sisteme funcționează - pentru o perioadă. În cele din urmă, totuși, chiar și cel mai logic sistem de pariuri va eșua și va provoca pierderi substanțiale pur și simplu pentru că jucătorii pariază pe evenimente aleatorii.

A crede că un anumit lucru "se datorează" într-un joc de cazinou nu este rău - în sine. Ceea ce este rău este să iei măsuri care te fac să pariezi mai mulți bani urmărind acest eveniment care "trebuie" să aibă loc - este dator (în mod fals).

Nu lăsa ideile logice, dar false, să-ți modifice jocul normal și controlat în cazinouri!

Jerry „Stickman” este implicat în jocurile de noroc din casino de aproape 30 de ani. Este expert în blackjack, zaruri, poker video și jocuri avantajoase la sloturi. A început să joace blackjack la sfârșitul anilor '80, învățând mai multe sisteme de numărare a cărților și a folosit aceste abilități pentru a deveni un jucător de blackjack câștigător. El a dobândit, de asemenea, abilitățile necesare pentru a deveni un câștigător la jocul de zaruri, realizând acest lucru prin tehnica de aruncare a zarurilor și tehnici de pariere adecvate. Stich este, de asemenea, un câștigător la video poker.