În cadrul angajamentului nostru de a furniza cu adevărat servicii de calitate superioară, depunem toate eforturile posibile pentru a ne asigura că solicitarea dumneavoastră de retragere este prelucrată cât mai rapid și eficient posibil.
Politica privind retragerile prevede că jucătorilor li se poate solicita să își confirme identitatea înaintea efectuării unei retrageri de numerar din contul de joc al acestora. Acest proces de validare are scopul de a împiedica posibilele fraude online.
Principalele documente de verificare
Urmează o explicație a modului în care se desfășoară procesul de retragere și Politica privind retragerile 888casino.ro:
La 888casino.ro, metoda(le) prin care achităm retragerea dumneavoastră depinde în mod direct de metoda(le) de plată prin care ați făcut depunerea(le) în trecut, și de valorile acestor depuneri.
Atunci când faceți o depunere în contul dumneavoastră de joc 888casino.ro prin card de credit, plată sau card de debit, Trustly, NETELLER, sau Skrill (moneybookers) acumulați ceea ce noi numim un „Sold de tranzacție al membrului“ pozitiv* (vedeți Politica privind retragerile de mai jos pentru definiție), pentru metoda de plată respectivă.
Atunci când solicitați o retragere, dacă este posibil, retragerea dumneavoastră va fi achitată automat în metoda(le) de plată pentru care ați creat un Sold de tranzacție al membrului pozitiv (vedeți Card de credit/debit/NETELLER **Excepții de mai jos).
Primii 250 (în moneda dumneavoastră) din retragerea dumneavoastră (până la Soldul dumneavoastră de tranzacție) vă vor fi achitați automat după cum urmează:
În cazul în care suma solicitată la retragere este mai mică decât suma depozitată, trebuie să indicați care vor fi metodele de plată folosite. În exemplul de mai sus, dacă doriți să retrageți numai 150 (în moneda dumneavoastră), iar depozitul este, după cum scrie mai sus, 250, ar trebui să indicați 2 metode de plată pentru de 2 ori 50. De exemplu, puteți alege:
În absența acestor indicații sau în cazul în care numărul de metode de plată alese este mai mic sau mai mare decât numărul necesar pentru respectarea regulii conform căreia sumele sunt retrase prin aceeași metodă de plată prin care s-a depozitat sau dacă una dintre metodele de plată nu mai este disponibilă, Societatea va avea libertatea de a alege metodele de plată la discreția sa (din metodele de plată disponibile).
Legendă:
(Utilizatorii care nu dețin card de credit sunt rugați să treacă la următoarea secțiune a prezentului document):
**Retrageri carduri de credit Visa: Din cauza regulilor impuse de emitenții cardurilor de credit/debit Visa, 888casino.ro nu poate achita retrageri către carduri de credit/debit Visa emise în anumite țări (consultați lista derulantă de mai jos pentru a vedea aceste țări). În plus, din cauza regulilor impuse de anumiți emitenți de carduri de credit/debit Visa în țări care nu sunt incluse în lista derulantă de mai jos (țări care nu sunt enumerate), 888casino.ro nu poate achita retrageri către anumite carduri de credit/debit Visa. Prin urmare, depunerile efectuate utilizând aceste carduri de credit/debit Visa nu vor fi luate în considerare în *Soldul de tranzacție al membrului (vedeți Politica privind retragerile de mai jos pentru definiție). Jucătorii care au făcut depuneri în conturile de joc 888casino.ro utilizând aceste carduri de credit/debit Visa vor primi retrageri în conformitate cu secțiunea trei (3) a Politicii privind retragerile de mai jos. Vă rugăm să consultați lista derulantă de mai jos, care include țările în care anumiți emitenți de carduri de credit/debit Visa nu permit achitarea retragerilor către carduri de credit/debit Visa:
Rețineți următoarele informații importante referitoare la retrageri (care se aplică utilizatorilor de carduri de credit și utilizatorilor fără carduri de credit):
Retragerile solicitate în 24 de ore de la depunere, prin aceeași metodă de plată, pot fi combinate ca o singură plată.
În majoritatea cazurilor, creditele de plată pentru retrageri vor fi postate ca tranzacții separate și nu vor anula taxele care rezultă din depunerea(le) dumneavoastră în contul de joc 888casino.ro.
În cazul în care nu ați utilizat în mod activ metoda de plată aleasă de dumneavoastră pentru a face depuneri în contul de joc o perioadă mai lungă de 12 luni, această opțiune de retragere nu mai este disponibilă. În cazul în care contul dumneavoastră de jucător a fost inactiv timp de 12 luni, sumele asociate acestuia vor fi transferate în contul dumneavoastră de plată. Dacă acest cont de plată nu mai este valabil, veți fi notificat că puteți cere returnarea fondurilor dumneavoastră, în timp de 5 (cinci) zile de la împlinirea termenului de 12 luni. Sumele vă vor fi înapoiate în termen de un an. Dacă nu solicitați returnarea sumelor în contul dumneavoastră în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea notificării din partea Societății sau dacă nu indicați un cont bancar valabil, sumele vor fi transferate către bugetul de stat al României.
Dacă solicitarea dumneavoastră de retragere se referă la o sumă mai mică decât suma minimă permisă, prezentată mai jos, fondurile vor fi returnate în Soldul contului:
Ocazional, poate fi necesară autorizația dumneavoastră sau alt tip de document pentru prelucrarea solicitării dumneavoastră de retragere și este posibil să vă solicităm să semnați o listă a depunerilor dumneavoastră anterioare în contul 888casino.ro.
În unele cazuri în care este necesară verificarea contului pentru îndeplinirea solicitării dumneavoastră, verificarea trebuie finalizată în termen de 7 zile sau retragerea dumneavoastră va fi anulată și fondurile vor fi returnate în soldul contului.
În cazul în care un jucător solicită retragerea de fonduri într-o altă monedă decât moneda de depunere, se va aplica un curs de schimb bazat pe cursurile de schimb comerciale zilnice oferite de bănci și societăți de carduri de credit din ziua prelucrării retragerii. Este posibil să fie adăugată o marjă specială nu mai mare decât suma necesară pentru a acoperi costurile noastre de schimb valutar la cursurile de schimb comerciale medii oferite. După prelucrarea retragerii, jucătorului îi va fi comunicat în scris ID-ul retragerii și suma va fi rambursată atât în moneda soldului contului, cât și în moneda tranzacției.
Notă: Vă rugăm să informați imediat în cazul în care cardul(le) dumneavoastră de credit/debit este pierdut, furat sau anulat sau se modifică situația portofelului dumneavoastră electronic, astfel încât să putem verifica situația acestora și să confirmăm că plățile pot/nu pot fi primite.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia și/sau opri prelucrarea solicitărilor de retragere până la primirea aprobării finale pentru orice tranzacții de depunere în curs.
Câștigurile rezultate din bonusurile acordate pot fi retrase doar după ce toate cerințele prevăzute de Politica privind acordarea bonusurilor sunt îndeplinite.
Dacă încercați să retrageți orice fonduri din contul dvs. de joc, veți pierde toate Fondurile restricționate (totalul fondurilor bonus pentru care nu s-a îndeplinit încă cerința de pariere, precum și câștigurile asociate cu astfel de fonduri bonus - care include fără limitare, rotiri gratuite și jetoane) și orice câștiguri conexe cu privire la acestea, care nu au fost convertite în Fonduri disponibile (acele fonduri pe care le-ați depus și orice câștiguri obținute din astfel de fonduri, precum și orice fonduri bonus pentru care s-au îndeplinit cerințele de pariere aplicabile).
În cazul în care ne încetăm activitățile comerciale într-o anumită țară, plățile vor fi supuse unor tarife de prelucrare rezonabile.
În conformitate cu Politica privind retragerile 888casino.ro, solicitările de retrageri ale jucătorilor vor fi achitate automat direct în metoda(le) de plată prin care jucătorul respectiv a făcut depunerea(le) inițială în contul de joc 888casino.ro, până la valoarea *Soldului de tranzacție al membrului (vedeți secțiunea unu (1) de mai jos pentru definiție). Prin urmare, jucătorul respectiv poate alege metoda(le) de plată prin care să primească ***Soldul de retragere rămas (vedeți secțiunea trei (3) de mai jos pentru definiție):
888casino.ro utilizează cele mai avansate tehnologii de securitate și criptare disponibile pentru a se asigura că tranzacția dumneavoastră și toate informațiile dumneavoastră financiare sunt complet securizate.
În cazul în care anulați o solicitare de retragere, veți suporta întreaga responsabilitate pentru orice pariere ulterioară a sumei respective. Societatea nu are nicio obligație de a rambursa sumele de bani anulate de dumneavoastră și care sunt pariate ulterior.
Distracție plăcută și baftă!
Pentru asistență în acest sens, sau pentru orice alte probleme legate de jocurile de noroc online, vă rugăm să faceți clic aici ca să ne contactați.
Politica privind retragerile a fost redactată în limba engleză și tradusă în română. În cazul în care apar neconcordanțe între sensurile oricăror versiuni traduse ale prezentei Politici privind retragerile și versiunea în limba engleză, va prevala sensul versiunii în limba română.
Actualizată în data de 14.05.2020